Завдання для дистанційного навчання
Німецька мова
З робочого зошита виконати
впр. 1 ст. 75, впр. 1, 2, 3 ст. 77; впр. 1, 3 ст. 81; впр. 1, 2 ст. 83; впр. 1 ст. 85; впр. 1,2 ст. 87; впр. 4, 5 ст. 88; впр. 3,4 ст. 89; впр. 5 ст. 90; впр.1 ст. 92; впр. 3 ст. 93. Вивчити слова зі сторінки 122 і 124.
Англійська мова
1. Вивчити слова ст. 149,151.
2. Опрацювати текст ст. 149 впр. 3
3. Виконати впр. 1 ст. 72 впр. 3 ст.73 ( РЗ)
4. Впр.3 ст 152 дати письмову відповідь на запитання
5. Впр. 2, ст. 154, впр.2, ст. 164, впр. 4,5, с. 168, впр.2, ст. 172-173.
6. Вивчити слова с. 155, 156, 165,173.
7. Завдання з друкованого зошита: впр.1, ст. 79, впр.5, ст. 81, впр.4, ст. 86, впр.13, ст. 93. Повторити неправильні дієслова.
Зарубіжна література
1. Прочитати розділ «Королевин крокет» із повісті-казки «Аліса в Країні див» (с.220-227).
2. Подивитися кінофільм «Аліса в Країні Див» (2010р.).
3. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 232-233.
4. Виразне читання вірша «Книжки в обкладинках червоних» (с. 233-234), аналіз поезії за запитаннями с.236.
5. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 240-242.
6. Опрацювати теоретичний матеріал (підручник «Світова література», автори: Ніколенко, Конєва, Орлова; 2013 рік - інтернет) про Роальда Дала на с. 268-274.
7. Подивитися кінофільм «Чарлі і шоколадна фабрика»» (2006р.).
1. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 243-245.
2. Читати уривки повісті-казки «Комета прилітає» Т.Янсон (с.246-250
Природознавство
Практичне заняття: с. 133 (сторінка природодослідника)
Параграф 34-37 повторити.
Параграф 38. Питання після параграфа.
Навчальний проєкт "Вирощування найвищої бобової рослини"
Параграф 39,40,41,42.
Навчальний проєкт: "Вирощування найвищої бобової рослини."
Основи здоров’я
Опрацювати параграф 20
Завдання с.114 (письмово)
Опрацювати параграф 21, 22, зошит з друк. основою с. 31,33.
§ 24,25,26 Терміни виписати в зошит.
https://www.youtube.com/watch?v=5BgYFCBPZFo - Уроки обережності - Вогонь
https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U - Корисні підказки. Сам удома
Українська мова
12.03. Четвер
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.190,191.
Виконати завдання вправи 442.
13.03. П’ятниця
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.191,192.
Виконати завдання вправи 445,447.
17.03. Вівторок
Повторити теоретичний матеріал підручника на с.188,190,191,192.
Виконати завдання вправи 446.
18.03. Середа
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.195,196.
Виконати завдання вправи 451,452.
19.03. Четвер
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.195,196.
Виконати завдання вправи 455.
20.03. П’ятниця
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.195,196.
Виконати завдання вправи 456,457.
31.03. Вівторок
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.199-201.
Виконати завдання вправи 461,462.
01.04. Середа
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.199-201.
Виконати завдання вправи 463,464.
02.04. Четвер
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на с.199-201.
Виконати завдання вправи 465,466.
03.04. П’ятниця
Повторити теоретичний матеріал підручника на с.199-201.
Виконати завдання вправи 467,468.
Українська література
16.03. Понеділок
Вивчити напам’ять поезію Т.Г.Шевченка «Садок вишневий коло хати…»
18.03. Середа
Читати матеріал підручника на с.199,200. Виразно читати поезію Павла Тичини «Не бував ти у наших краях!»
30.03. Понеділок
Виразно читати поезію Павла Тичини «Блакить мою душу обвіяла…»
Вивчити напам’ять поезію «Гаї шумлять...».
01.04. Середа
Євген Гуцало. «Лось». Читати оповідання на с.203-210.
Образотворче мистецтво
Уроки №24 – 25.
1.Види декоративно-прикладного (декоративно-ужиткового) мистецтва
2.Опрацювати підручник § 23-24 , с.112-120
3.Самостійна робота
Варіант №1. Створення ескізу-проекту предмета побуту (посуд, рамка);
Варіант №2. Створення зразка народної іграшки;
Варіант №3. Розроблення ескізу вишивки для жіночої або чоловічої сорочки.
Математика
12.03. Знаходження десяткового дробу від числа.
Вивчити правило : «Зверніть увагу» с.192,§29(4).
Розв’язати №№ 1029,1031,1051,1053
13.03. Розвязування вправ на множення десяткових дробів.
Розв’язати №№ 1039,1041,1043,1045,1048.
17.03. Ділення десяткового дробу на натуральне число.
Опрацювати,§30(1)(правило «Зверніть увагу» с.198).
Розв’язати №№ 1064,1066,1068,1069.
18.03. Ділення десяткового дробу на десятковий дріб.
Опрацювати,§30(2)(правило «Запам’ятайте»c.199).
Розв’язати №№ 1073,1075,1077,1079
19.03. Окремі випадки ділення десяткових дробів
Опрацювати,§30(3)(правило «Запам’ятайте»c.199)
Розв’язати №№ 1082,1083,1085,1087.
20.03. Знаходження числа за його десятковим дробом.
Опрацювати §30(4)(правило «Зверніть увагу» с.200).
Розв’язати №№ 1089,1091,1105,1107.
31.03. Розв’язування вправ на ділення десяткових дробів.
Розв’язати №№ 1093,1095,1103.
01.04.,02.04.,03.04. Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами.
Розв’язати №№ 1097,1098,1098,1100,1102,1104,1106. Розв’язати тестові завдання (додаються окремо).
7.04. Округлення натуральних чисел та десяткових дробів. Опрацювати п. 31,розв'язати 1118 (усно); письмово 1121,1123.
8.04 Розв'язування вправ:1125,1127
9.04 Розв'язування вправ: 1129,1130
10.04 Розв'язування вправ: 1131,1133,1139
14.04 Арифметичні дії з десятковими дробами. Розв'язати 1135,1137,1096 (1,2).
15.04 Розв'язування вправ: 1096 (3,4),1102
16.04 Розв'язування вправ: 1096 (5,6),1105
17.04 Тестові завдання (будуть кинуті у групу на вайбер)
21.04 Відсотки. Знаходження відсотка від числа. Опрацювати п. 32,33 (1); розв'язати 1153,1155,1181.
22.04 Розв'язування вправ: 1158,1166,1185.
23.04 Знаходження числа за його відсотками. Опрацювати п. 33 (2); розв'язати 1189,1191,1193.
24.04 Розв'язування вправ: 1199,1202,1204.
28.04. Розв'язування вправ по темі "Знаходження числа за його відсотками."
Розв'язати 1207,1210,1215.
29.04. Середнє арифметичне.Середнє значення величин.
Опрацювати п.34; розв'язати12301235.
30.04. Розв'язування вправ.
Розв'язати 1238, 1241.
05.05. Розв'язування вправ.
Розв'язати 1244,1247,1250.
06.05.Розв'язування вправ.
Розв'язати 1253,1256.
07.05. Тестові завдання ( будуть дані у день виконання).
08.05. Повторення і систематизація навчального матеріалу.
Звичайні дроби. Розв'язування вправ і задач.
Повторити розділ 5; п.21-26.
Історія
1.Опрацювати теоретичний матеріал параграфів 21-22 , С 143-158
2. Письмово в зошит:
• Завдання №3 на ст..149 - виписати факти, які стосуються Данила Романовича
• Завдання №4 на С. 149 - накреслити лінію часу, позначити відповідні дати, розв'язати хронологічну задачу.
• Підготувати проект «Родинне дерево»
Зразки (але можна у будь-якій зручній для учнів формі)
Тема: Підвалини української історичної науки
(за п’ятницю 10.04.2020 р.)
1. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 23 с.159 - 165
2. Переглянути відеоролик про Михайла Грушевського за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=s3LtSvyypNQ
3. Усно виконайте завдання на с. 162
Тема: Праця і господарство: колись і сьогодні
(за п’ятницю 17.04.2020 р.)
1. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 25 с.172 - 179
2. Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=FVINrUALXgo
3. Письмово: Складіть словничок із 5-6 нових слів , які стосуються буденного життя в українському селі. ( термін – визначення/пояснення)
4. Виконати тренувальні завдання для закріплення вивченого матеріалу за посиланням або через QR-код:
• Українське село https://learningapps.org/display?v=pj6eme9yk20
• Як змінювалися заняття людей https://learningapps.org/10793842
Тема: Як упродовж історії змінилося життя в містах
(за п’ятницю 24.04.2020 р.)
1. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 26 с.180 – 186
2. Письмово: завдання №4 с. 185
3. Усно: прочитайте текст на с. 186 і дайте відповіді на запитання до нього
Фізкультура
1) Виконати вистрибування з присіду
2) Виконати пересування в стійці волейболіста
3) Повторити стройові впарви
4) Виконати згинання та розгиннаня рук в упорі лежачи 4х50раз
5) ЗРВ з скакалкою
Трудове навчання
Робота над проєктом «Підставка для гаджета». Заповнити проєктну документацію в робочих зошитах (тема, мета, пошук моделей-аналогів та їх аналіз, створити ескіз виробу, підібрати матеріали та інструменти, технологічна послідовність виготовлення виробу). Основна технологія: обробка деревинних матеріалів. Додаткову технологію можна обрати самостійно.
Розробити технологічну послідовність виготовлення виробу.
Виготовити виріб (підставка для гаджета ). Оздобити виріб по можливості (наприклад: намалювати малюнок гуашшю, «випалити» малюнок або зробити напис , полакувати виріб).
Рекомендую переглянути майстер-класи:
Уданих майстер-класах підставки для гаджетів виготовлені з картону. Це для тих дітей , які не мають можливості виготовити підставки з фанери. Хто виготовляє з фанери, то в даних майстер- класах є розміри і креслення, якими можна скористатися.
https://www.youtube.com/watch?v=Hoc6EW6lr_g
https://www.youtube.com/watch?v=8OLk6GMDZmg
Також рекомендую переглянути майстер- клас з фоамірану ( можна замінити візкозними салфетками для прибирання)
https://www.youtube.com/watch?v=W0Ji8YZiKfs
Музичне мистецтво
ТЕМИ 24-25. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ:ОПЕРА.
Ознайомитись з темою. Слухати виділені жирним шрифтом твори.
ТЕМИ 26-27. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ:БАЛЕТ
Ознайомитись з темою. Слухати виділені жирним шрифтом твори.
«Лускунчик» П.І.Чайковський.
(https://www.youtube.com/watch?v=aOOqa04m63M)
Твори для слухання та виконання:
пісня м. О.Злотника, сл..Вратарьова
«Школярики- школярики»
(https://www.youtube.com/watch?v=YAWQTDwvZDo)
Інформатика
Інструкція для дистанційного вивчення інформатики
вставити його в адресний рядок браузера (бажано Google Chrome) і натиснути клавішу Enter.
2. Завантажити папку з файлами на свій комп’ютер.
3. Переглянути презентації.
4. Встановити на свій комп’ютер програму MyTestXSetup10_2_0_0 (в ході інсталяції вибирати тільки компонент Student).
5. Пройти тести.
6. Практичні роботи виконати, а результати відправити на електронну пошту вчителя(shopabogdan2017@gmail.com або berschool33@gmail.com).
Кiлькiсть переглядiв: 515