Завдання для дистанційного навчання

Математика

1.Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 30,вивчити правила із сторінки 198,199,200.
2.Розв’язати № 1064,1071,1073,1075,1079,1082,1085,1087,1089,1091,1093,1095.
3.Оnрацювати теоретичний матеріал параграфу 31,вивчити правило зі сторінки 208.
4.Розв’язати №1118,1121,1123,1125,1127,1130,1133,1135.
06.04-07.04
Тема "Округлення натуральних чисел та десяткових дробів."
Опрацювати п. 31, вивчити правила
Розв'язати вправи 1118,1121,1123,1133.
08.04-09.04
Тема "Арифметичні дії з десятковими дробами."
Повторити параграфи 27-30. Розв'язати вправи 1097,1100.
13.04
Тема "Самостійна робота."
14.04
Тема "Розв'язання вправ." Розв'язати вправи 1101,1103.
15.04
Тема "Контрольна робота" (онлайн)
16.04,21.04,22.04
Тема "Відсотки. Знаходження відсотка від числа."
Опрацювати параграф 32,33 (п.1).
Розв'язати вправи 1150,1153,1164,1181,1187.
23.04
Тема "Знаходження числа за його відсотком."
Опрацювати п. 33 (п.2), вивчити правила.
Розв'язати вправи 1191,1199.

Англійська мова

1. Лексики (підручник с. 155, 162)
2. Повторити слова, тема «Одяг» - С. 153 в. 3, С. 162 в. 4
3. Workbook с. 82-83
4. Тема «Активний відпочинок», лексика с. 163, 165
5. Опрацювати текст (підручник с. 164 в. 2) + завдання до тексту с. 165 в. 3)
6. Workbook с. 85 - 87

Німецька мова

Урок 55: слова с.124; впр.3 с.125 читати і перекладати
Урок 56: слова с. 126; РЗ впр.1,2 с.91
Урок 57: РЗ впр.1 с.92
Урок 60 с.132 слова;
Урок 61 с.134 слова; впр.3, 4 с.134-135 читати і перекладати;
Урок 62 с.136 слова; впр.2 с.99 РЗ заповнити табличку; впр.3 с.100 РЗ;
Урок 63 с.138 слова;
Урок 64 с.141 слова; впр.4 с.142 підручника;
Урок 65 с.144 слова; РЗ впр.2 с.105

Українська література

- Прочитати оповідання « Лось» ( с.203 – 210), скласти план у зошиті
- Вивчити напам'ять поезію с.200
- Вивчити напам'ять поезію ( на вибір) с.213

Природознавство

Практичне заняття: с.133 (сторінка природодослідника)
Параграф 34-37 повторити.
Параграф 38 - Питання після параграфа
Навчальний проєкт "Вирощування найвищої бобової рослини"
Параграф 39,40,41,42.
Навчальний проєкт "Вирощування найвищої бобової рослини".

Українська мова

- Опрацювати правили про додаток, означення, обставину.
- Виконати впр 138, 139,140, 141, 143, 144 з друкованого зошити

Зарубіжна

1. Прочитати розділ «Королевин крокет» із повісті-казки «Аліса в Країні див» (с.220-227).
2. Подивитися кінофільм «Аліса в Країні Див» (2010р.).
3. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 232-233.
4. Виразне читання вірша «Книжки в обкладинках червоних» (с. 233-234), аналіз поезії за запитаннями с.236.
5. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 240-242.
6. Опрацювати теоретичний матеріал (підручник «Світова література», автори: Ніколенко, Конєва, Орлова; 2013 рік - інтернет) про Роальда Дала на с. 268-274.
7. Подивитися кінофільм «Чарлі і шоколадна фабрика»» (2006р.).
1. Опрацювати теоретичний матеріал на с. 243-245.
2. Читати уривки повісті-казки «Комета прилітає» Т.Янсон (с.246-250

Фізкультура

Урок № 72
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Загальнорозвиваючі вправи з скакалкою
Урок № 73
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Вправи для розвитку силових якостей
Урок № 74
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Згинання, розгинання рук в упорі
Урок № 75
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Загальнорозвиваючі вправи в русі, вистрибування з присіду
Урок № 76
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Загальнорозвиваючі вправи з скакалкою
Урок № 77
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Стрибки через скакалку 4 по 30
Урок № 78
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Ходьба, біг на місці (2 хвилини), стрибкові вправи
Урок № 79
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Піднімання тулуба з положення лежачи за 30 секунд
Урок № 80
Тема: Волейбол
Домашнє завдання:
Виконання вправ для розвитку сили м’язів тулуба, плечового пояса та кистей рук

Інформатика

Інструкція для дистанційного вивчення інформатики
1. Скопіювати посилання https://drive.google.com/drive/folders/1qm-b0WgrGy4X-4yh7qPn3FslRvNzrmRG?usp=sharing
вставити його в адресний рядок браузера (бажано Google Chrome) і натиснути клавішу Enter.
2. Завантажити папку з файлами на свій комп’ютер.
3. Переглянути презентації.
4. Встановити на свій комп’ютер програму MyTestXSetup10_2_0_0 (в ході інсталяції вибирати тільки компонент Student).
5. Пройти тести.
6. Практичні роботи виконати, а результати відправити на електронну пошту вчителя(shopabogdan2017@gmail.com або berschool33@gmail.com).

Образотворче мистецтво

https://drive.google.com/open?id=1Gve6_PKZubtq4X7txGBVBouEuNTVKnD9

Трудове навчання

Проєкт "Гольниця" .Оздобити торбинку для дрібничок вишивкою (метелик, квіточка та інше), стрічками або аплікацією.
Зшити бічні зрізи торбинки для дрібничок. Обробити верхній зріз швом упідгин з закритим зрізом. Всі шви виконуємо ручними стібками.
Проєкт: Пласка м'яка іграшка.
https://www.youtube.com/watch?v=NK2ejM326ZA
https://www.youtube.com/watch?v=ujRaaA9Q9uk

Основи здоров'я

Опрацювати параграф 21,22.

Музичне мистецтво

ТЕМИ 24-25. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ:ОПЕРА.
Ознайомитись з темою. Слухати виділені жирним шрифтом твори.
ТЕМИ 26-27. У МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ:БАЛЕТ
Ознайомитись з темою. Слухати виділені жирним шрифтом твори.
«Лускунчик» П.І.Чайковський.
(https://www.youtube.com/watch?v=aOOqa04m63M)
Твори для слухання та виконання:
пісня м. О.Злотника, сл..Вратарьова
«Школярики- школярики»
(https://www.youtube.com/watch?v=YAWQTDwvZDo)

Історія

1.Опрацювати теоретичний матеріал параграфів 21-22, С. 143-158
2. Письмово в зошит:
• Завдання №3 на ст..149 - виписати факти, які стосуються Данила Романовича
• Завдання №4 на С. 149 - накреслити лінію часу, позначити відповідні дати, розв'язати хронологічну задачу.
• Підготувати проект «Родинне дерево»
Зразки (але можна у будь-якій зручній для учнів формі)
Тема: Підвалини української історичної науки
(за п’ятницю 10.04.2020 р.)
1. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 23 с.159 - 165
2. Переглянути відеоролик про Михайла Грушевського за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=s3LtSvyypNQ
3. Усно виконайте завдання на с. 162
Тема: Праця і господарство: колись і сьогодні
(за п’ятницю 17.04.2020 р.)
1. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 25 с.172 - 179
2. Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=FVINrUALXgo
3. Письмово: Складіть словничок із 5-6 нових слів , які стосуються буденного життя в українському селі. ( термін – визначення/пояснення)
4. Виконати тренувальні завдання для закріплення вивченого матеріалу за посиланням або через QR-код:
• Українське село https://learningapps.org/display?v=pj6eme9yk20
• Як змінювалисязаняття людейhttps://learningapps.org/10793842
Тема: Як упродовж історії змінилося життя в містах
(за п’ятницю 24.04.2020 р.)
1. Опрацювати теоретичний матеріал параграфу 26 с.180 – 186
2. Письмово: завдання №4 с. 185
3. Усно: прочитайте текст на с. 186 і дайте відповіді на запитання до нього
Кiлькiсть переглядiв: 445

Коментарi