Інформатика
Інструкція для дистанційного вивчення інформатики
вставити його в адресний рядок браузера (бажано Google Chrome) і натиснути клавішу Enter.
2. Завантажити папку з файлами на свій комп’ютер.
3. Переглянути презентації.
4. Встановити на свій комп’ютер програму MyTestXSetup10_2_0_0 (в ході інсталяції вибирати тільки компонент Student).
5. Пройти тести.
6. Практичні роботи виконати, а результати відправити на електронну пошту вчителя(shopabogdan2017@gmail.com або berschool33@gmail.com ).
Образотворче мистецтво
Географія
1.§ 48. 49, 50 опрацювати.
2.Дати усні відповіді на питання після §.
3.Письмово в робочих зошитах дати відповіді на питання «Чи пояснюю»
4.§§ 50-56 опрацювати. Дати усні відповіді на питання після §§.
5.Скласти плани §§ у робочому зошиті.
6.Перегляд уроків Всеукраїнської телевізійної школи.
7.За бажанням учня, письмово в робочих зошитах дати відповіді на питання «Чи пояснюю»
Алгебра
П. 28, №933, 934, 936, 938, 940, 942, 943.
П.29, № 953, 954, 956, 958, 960, 962.
Тести: с.187-188, №1-9, 11-14.
Геометрія
П. 21, № 577, 579, 581, 583, 585, 587, 589, 591, 593, 595, 596, 598, 600.
П. 22, № 605, 606, 607, 609, 611, 613, 615, 617.
П.23, №622, 623, 625, 627, 628, 629, 631, 633, 635.
Тести: с. 162-163, №1, 2, 4, 5, 7, 10.
Українська мова
1. Опрацювати матеріал на с. 195, виконати впр. 223, 224 ( з друкованого зошита).
2. Опрацювати матеріал на с. 190, виконати впр. 225, 227 ( з друкованого зошита).
3. Опрацювати матеріал на с. 208 – 209, 211, виконати впр. 246, 248, 250 ( з друкованого зошита).
4. Опрацювати матеріал на с. 212, виконати впр. 254, 261, 265, 266, 267 ( з друкованого зошита)або468, 470, 472, 474, 480 ( з підручника).
5. Опрацювати матеріал на с. 220 - 222, виконати впр. 273, 275, 280, 281, 282 ( з друкованого зошита).
6. Опрацювати матеріал на с. 228, 229, 230, 226 - 227, виконати впр. 288, 289 ( з друкованого зошита), 501 ( з підручника ).
До 15.05.2020
1. Опрацювати матеріал на с. 232, 233, виконати впр. 298, 296, 300 ( з друкованого зошита), 514 ( з підручника).
2. Опрацювати матеріал на с.237, 239, виконати впр. 304, 305, 307 ( усно ), 308, 309, 310 ( з друкованого зошита)або524, 525, 527, 528 ( з підручника).
3. Опрацювати матеріал на с. 240, 243, виконати впр. 312, 313, 315, 317, ( з друкованого зошита) або 530, 535, 538, 540, 541, 543 ( з підручника ).
Українська література
Марина Павленко «Русалонька із 7 – В…..»
Виконати завдання 3 ст.199, завданння 3 с.205
Прочитати с.217 – 218
Німецька мова
1.Урок 59: слова с.152; впр.4 с. 152-153 читати і перекладати
2.Урок 60: слова с.155; РЗ впр.4 с.76
3.Урок 61: слова с.158; впр.4б) с.159-160 усно
Урок 61 с.158 слова; впр.4 б с.159-160 вставити слова і прочитати;
Урок 62 с.161 слова; впр. 4 с.162 прочитати про пори року;
Урок 63 с.164 слова; впр. 4а,б впорядкувати тексти до малюнків с.164-165;
РЗ урок 64 впр.1б с.80, впр.3 с.81;
Урок 65 с.168 слова;
Урок 66 с.170 слова; прочитати на вибір про один з таборів с.171-172;
Урок 67 с.174 слова;
Урок 68 с.177 слова; впр.3 с.177-178 вставити слова в текст
Урок 69 слова с.179, впр.3 с.180 читати і перекладати, РЗ впр.2 с.86;
РЗ с.87 впр.2 а)
Англійська мова
1)Опрацювати с. 24 (підручник): прочитати діалог, вивчити фрази впр. 3, с.24, скласти діалог впр. 6
Виконати впр. 1-5 с. 20 (роб.зош.)
2)Опрацювати с. 25 (підручник), впр. 1-3 (усно), впр. 4 (письмово)
Виконати впр. 1-4 с. 21 (роб.зош.)
1. Опрацювати текст про захист навколишнього середовища, скласти 6 запитань до тексту.
2. Опрацювати новий лексичний матеріал (фото)
3. Виконати завдання з лексики с. 28-29 (у підручнику)
4. Виконати усі завдання с. 24 у роб.зошиті
5. Написати повідомлення (10-12 речень) про плюси та мінуси мобільного зв'язку або використання всесвітньої мережі (інтернету).
1. Переглянути відео ( граматичний матеріал).
2. Виконати впр. 1-4 ( тестово).
Фізика
1. Атмосферний тиск: п. 37-38, завд. 27 (8, 9), завд. 28 (1, 2).
2. Виштовхувальна сила. Закон Архімеда: п.39, завд. 29 (2-4).
3.Опрацювати параграф 39,40. Завдання 29 (1,3,5,6), 30 (3,6).
5.Виконати самостійну роботу за завданням 1-8 (у вайбер-групі)
6. Опрацюйте параграф 41. Виконати завдання 31 (3,4)
7. Опрацювати параграф 42. Завдання 32 (4,6)
8. Опрацювати параграф 43. Завдання 33 (4,5)
9. Опрацювати параграф 44. Завдання 34 (4,5)
10. Опрацювати параграф 45,46.
Завдання на період 27.04-08.05
1. Повторити параграфи 43,44. Розв'язати один із варіантів вказаних вище.
2.Повторити параграфи 45,46. Самостійна робота (завдання повідомлю перед виконанням).
3. Виконати лаб. роботу за описом на с. 200. Дані до роботи в таблиці.
Хімія
1.Опрацювати &26, &27
2.Вивчити на пам'ять кристалогідратів формули с.172, виконати впр. 8.с.173.
3.&27 Записати в робочих зошитах визначення:
-що таке розчини;
-з чого складається розчин;
-дати визначення понять «розчинник», «розчинна речовина», «насичений розчин», «концентрований розчин».
4. Параграф 28-29.
Основи здоров'я
Опрацювати параграф 22,23.
Фізкультура
Урок № 73 Тема: Волейбол
Домашнє завдання: Вправи для розвитку м’язів плечового пояса
Урок № 74 Тема: Волейбол
Домашнє завдання: Згинання, розгинання рук в упорі
Урок № 75 Тема: Волейбол
Домашнє завдання: Серія стрибків з скакалкою
Урок № 76 Тема: Футбол
Домашнє завдання:
Виконання загальнорозвиваючих вправ з скакалкою, серія стрибків через скакалку 4 по 40
Урок № 77 Тема: Футбол
Домашнє завдання:
Загальнорозвиваючі вправи в русі, вистрибування з присіду
Урок № 78 Тема: Футбол
Домашнє завдання:
Вправи для розвитку спритності, імітування ударів ногою, головою
Урок № 79 Тема: Футбол
Домашнє завдання:
Ходьба та повороти на місці та в русі
Урок № 80 Тема: Футбол
Домашнє завдання:
Комплекс загальнорозвиваючих вправ в русі
Урок №81 Тема: Футбол
Домашнє завдання:
Присідання на обох ногах, на одній нозі за допомогою опори
Зарубіжна література
1. Опрацювати теоретичний матеріал на с.228-230.
2. Читати новели «Останній листок» (с.230-235), «Дари волхвів» (с.236-240).
3. Читати новелу «Чарівна крамниця» (с.243-247).
4. Створити кросворд за одним із прочитаних творів
5. Опрацювати теоретичний матеріал на с.248-249.
6. Читати новели «Павутинка» (с.250-251).
7. Читати повість «Фах» А. Азімова (с.246-253); (підручник «Зарубіжна література», автори: Ніколенко, Конєва, Орлова; 2015 рік – інтернет).
8. Позакласне читання. А. Габальда «35 кіло надії» (інтернет).
1. Опрацювати теоретичний матеріал на с.256-257.
2. Читати уривки роману «Мандрівний замок Хаула» (с.258-265).
3. Подивитись кінофільмза романом К.Функе«Чорнильне серце» (2008 рік).
Історія України
Опрацювати &23,24. Усно відповісти на запитання с.218,226.
Опрацювати &25. Усно відповісти на запитання с.238.
Опрацювати &26. Усно відповісти на запитання с.246.
Всесвітня історія
Опрацювати &22(ознайомитися),23,24. Усно відповісти на запитання с.162,170.
Опрацювати &25,26. Усно відповісти на запитання с.182,190.
Опрацювати &27, 28, 29. Усно відповісти на запитання с.207, 212.
Музичне мистецтво
НОВІ МУЗИЧНІ СВІТИ.ЕЛЕКТРОННА МУЗИКА.
Вивчити тему. Переглянути виділені жирним шрифтом твори
НОВІТНІ МУЗИЧНІ ЯВИЩА І ВПОДОБАННЯ СУЧАСНОГО СЛУХАЧА.
Вивчити тему. Переглянути виділені жирним шрифтом твори.
ВЕЛИКІ ПОСТАТІ МУЗИКИ.
Вивчити тему. Переглянути виділені жирним шрифтом твори.
СЛУХАННЯ МУЗИКИ.Л.Бетховен.ЕЛІЗІ
https://www.youtube.com/watch?v=7ESB1rZs5wA
Й.С.БАХ. Творчість.
И.С. Бах Токата и фуга ре мінор для органу (https://www.youtube.com/watch?v=TWkKG0lUdMA
Твори для виконання:
Пісня " Здравствуй, світ!"муз.Л.Квін. (https://www.youtube.com/watch?v=cOwsRdyziOg)
ЛІРИЧНА СПОВІДЬ ДУШІ.
Вивчити тему. Переглянути виділеніжирним шрифтом твори.
Ознайомитись з творчістю Л.Бетховена.
Л.Бетховен "Місячна соната"
https://www.youtube.com/watch?v=C5WTGOdOek0
Трудове навчання (хлопці)
Проєкт "Штучні квіти"
Проєкт: Штучні квіти
https://www.youtube.com/watch?v=vXpcesjpz9k
https://www.youtube.com/watch?v=2JBT3vCaZVw
Трудове навчання (дівчата)
Робота над проєктом «Декоративна подушка». Завершити розробку проєктної документації в робочих зошитах (тема, мета, пошук моделей-аналогів та їх аналіз, створити ескіз виробу, підібрати матеріали та інструменти, технологічна послідовність виготовлення виробу).
Рекомендую переглянути:
https://www.liveinternet.ru/users/4895529/post428633069/
(КАК СШИТЬ ДЕТСКИЕ ПОДУШКИ)
https://www.pinterest.com/pin/507992032964980447/ (Щоб зайти на цей сайт потрібно зареєструватися)
Робота над проєктом «Підставка для гаджета». Розробити проєктну документацію в робочих зошитах (тема, мета, пошук моделей-аналогів та їх аналіз, створити ескіз виробу, підібрати матеріали та інструменти, технологічна послідовність виготовлення виробу). Основна технологія: ручна обробка деревини. Додаткову технологію можна обрати самостійно.
Рекомендую переглянути майстер-класи:
У даних майстер-класах підставки для гаджетів виготовлені з картону. Це для тих дітей , які не мають можливості виготовити підставки з фанери. Хто виготовляє з фанери, то в даних майстер-класах є розміри і креслення, якими можна скористатися.
https://www.youtube.com/watch?v=Hoc6EW6lr_g
https://www.youtube.com/watch?v=8OLk6GMDZmg
Також рекомендую переглянути майстер-клас з фоамірану ( можна замінити візкозними салфетками для прибирання)
https://www.youtube.com/watch?v=W0Ji8YZiKfs
Біологія
Матеріал у вкладеннях - урок 49,50.
Урок №51 Орієнтування та міграції тварин
Опрацювати матеріал параграфа 45, дати відповіді на запитання після параграфа.
Урок №52 Форми поведінки тварин
Опрацювати матеріал параграфа 46, дати відповіді на запитання після параграфа.
Урок №53 Соціальна поведінка тварин
Опрацювати матеріал параграфа 47, дати відповіді на запитання після параграфа.
Урок №54 Типи угруповань тварин
Опрацювати матеріал параграфа 48, дати відповіді на запитання після параграфа.
Кiлькiсть переглядiв: 751